IMPACTUL KUNDALINI LA NIVEL FIZIOLOGIC, PSIHIC SI SPIRITUAL

EARTH CHANGE MZ

Din păcate, societăţii occidentale îi lipseşte o practică şi o teorie kundalini bine pusă la punct. Aşa se face că acei oameni care şi-au trezit kundalini parţial sau total sunt lăsaţi să se descurce singuri. Sunt lăsaţi să bâjbâie şi să se poticnească până se obişnuiesc cu schimbările induse de kundalini. Învaţă cum se manifestă kundalini în corpul, mintea, emoţiile şi spiritul lor printr-un proces de încercare şi eroare.


CA O CONSECINȚĂ A TREZIRII LUI KUNDALINI, de-a lungul anilor am trăit practic fiecare simptom. Pentru câteva clipe, foarte rar, mă cufundam brusc în stări indescriptibile de mister şi uimire, care-mi tăiau respiraţia. Alteori eram asaltat de stări depresive incredibil de profunde şi de întunecate. Am simţit valuri de plăcere asemănătoare orgasmului, care-mi provocau furnicături prin creştetul capului în timp ce meditam. Şi am fost zile şi săptămâni întregi aproape neputincios din cauza durerii de spate paralizante, atât de severe…

View original post 1,035 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to IMPACTUL KUNDALINI LA NIVEL FIZIOLOGIC, PSIHIC SI SPIRITUAL

Leave a Reply

